فناوری های مسأله محور منطقه‌ای

اولین رویداد حمایتی فناوری های مسأله محور منطقه‌ای به همت مرکز نوآوری موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود.

این رویداد به ایده ها و هم‌چنین محصولات فناورانه ای اختصاص دارد که در سطح آزمایشگاهی تولید شده‌ و برای توسعه و روند بلوغ نیازمند حمایت های مالی هستند.

همچنین بخش ویژه حمایت از انتشار فناوری‌های بالغ در این رویداد پیش بینی شده است. مقوله انتشار به مصرف انبوه فناوری در جامعه هدف خود اختصاص دارد و هدف رویداد حمایت از فناوران برای توسعه بازار آن هاست.

ایده‌ها و محصولات فناورانه می بایست در پاسخ به نیاز و مسأله ای واقعی در مناطق محروم طراحی شده باشد.

شاخص های پذیرش ایده و محصولات در رویداد عبارتند از:

۱. بدیع بودن و تازگی در میان محصولات فناورانه تولید داخل

۲. قابلیت حل مسائل میدانی فراگیرتر و بغرنج تر در سطح مناطق کشور

در این رویداد چهار بخش کشاورزی، دام و طیور، ماشین آلات کوچک مقیاس و عمرانی(حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و...) برای پذیرش ایده ها و محصولات در نظر گرفته شده است.

شیوه حمایت مالی رویداد به دو صورت اعطای تسهیلات جذاب سرمایه در گردش تا سقف ۵۰ میلیارد ریال یا خرید حمایتی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد. فناوران و صاحبان ایده امکان ارائه سخنرانی تد در حضور حامیان فناوری را خواهند داشت.

متقاضیان شرکت در رویداد، می توانند معرفی از ایده ها یا محصولات فناورانه خود را که در سطح آزمایشگاهی تولید شده  و یا محصولاتی که مستعد انتشار می‌باشد در قالب فرم طراحی شده به موسسه تحقیق و توسعه دانشمند ارسال نمایند.

مهلت ارسال گزارش ها تا پایان بهمن ماه و زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه رویداد، اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های بنیاد مستضعفان می‌باشد.به منظور تسهیل حضور فناوران پذیرش شده در تهران هزینه های ایاب و ذهاب عزیزان و اسکان ایشان در تهران توسط رویداد تقبل می‌شود.
جهت ثبت نام در این رویداد بر روی لینک زیر کلیک و فرم زیر را پر کنید:

ثبت نام